-
Adapter Scanmatik SM3 Pass-Thru jest następcą adaptera SM2Pro z protokołami CAN-FD i DoIP. Oferuje najszersze wsparcie dla standardowych funkcji SAE J2534-1/2 i TMC RP1210 wymaganych przez oprogramowanie do diagnostyki i przeprogramowywania pojazdów OEM, strojenia pojazdów i oprogramowania do przeprogramowywania ECU, takie jak PCMflash, BitBox, Combiloader, MDFlasher itp. Ekskluzywne funkcje oprogramowania zostały zaimplementowane w celu rozszerzenia zakresu pojazdu i funkcji (emulacja stanu zapłonu (VAG ODIS), multipleksowanie KLINE (MB-DAS) itd. Interfejsy J1850 VPW/PWM, Chrysler SCI zostały zaimplementowane w celu obsługi starszych pojazdów.
-
Brak na magazynieSonda do użtyku z ECU Bosch EDC17, wymagana do pracy w trybie boot.
-
Promocja!Urządzenie bez karty SIM. FMP100 to lokalizator typu Plug and Play z łącznością GNSS, GSM i Bluetooth oraz złączem zasilania zapalniczki dla łatwej instalacji. Idealnie nadaje się do śledzenia lekkich pojazdów w zastosowaniach takich jak usługi kurierskie, wynajem i leasing samochodów,
-
MAGBench to uniwersalna rama BDM lub narzędzie Jig produkowane przez Magicmotorsport. Umożliwia nawiązanie stabilnych połączeń ze sterownikami silnika i zespołami automatycznej skrzyni biegów w trybach Boot, JTAG i BDM. Główne cechy: - 56 otworów pozycjonujących - Precyzyjne połączenia - Podświetlana podstawa LED - Możliwość dostosowania
-
Uniwersalne ramię przegubowe FLEX MAGBench do adapterów BDM FLX4.10
To ramię przegubowe można dostosować do stołu Flexible Bench, a także do Universal MAGBench, aby uzyskać rozwiązanie 2 w 1. Możliwe jest użycie zarówno sond pogo pin, jak i adapterów do programowania w trybie BDM i JTAG. Ramię jest wyposażone w adapter z szybkozłączem, który łączy się bezpośrednio z portem E FlexBox za pomocą płaskiego kabla. Rama BDM nie wchodzi w skład zestawu.