CAN Hacker jest uniwersalnym dwukanałowym interfejsem CAN-USB. Do urządzenia dołączone jest oprogramowanie analizatora CAN. Urządzenie pomoże Ci podłączyć się do magistrali CAN, przeanalizować przesyłane dane i wysłać swoje pakiety. Różnorodne opcje pozwalają na znaczne rozszerzenie funkcjonalności urządzenia przy zachowaniu niskiej ceny.
Specyfikacja techniczna CAN Hacker – CH-P CAN\LIN analizator CANUSB :
Kanały CAN: 2 (tolerancja -48V…+48V)
Kanał LIN: 1 (tolerancja do +48V)
Programowo sterowane terminatory 120 OHm na każdym kanale CAN
Izolacja galwaniczna
Mocna aluminiowa obudowa
Szerokość pasma: 8000 klatek na sekundę
Interfejs PC: USB 2.0 Wirtualny port COM, klasa CDC
CAN-Hacker może pomóc w rozwiązaniu następujących zadań:
Analizowanie pracy magistrali CAN i LIN (opcjonalnie) w samochodach i pojazdach specjalnych;
Praca na stanowisku z jednostkami ECU i zespołami pojazdów sterowanymi magistralami CAN i LIN (np. listwy kierownicze i zespoły EHPS/EPS);
Emulowanie czujników i jednostek sterujących bezpośrednio w pojeździe;
Programowanie ECU;
Inżynieria odwrotna sieci CAN/LIN do monitorowania i telemetrii pojazdów.
Wszystkie te cechy są nieocenione w procesie naprawy samochodu, jak również podczas instalacji i rozwoju dodatkowych urządzeń zabezpieczających, telematycznych i nawigacyjnych dla każdego pojazdu.
Przewód CAN
Yellow\black– CAN-Low channel 1
Yellow\white– CAN-High channel 1
Orange\black – CAN-Low channel 2
Orange\white – CAN-High channel 2
Przewód LIN
Red— +12 V
Black — GND
Blue— LIN
Pinout urządzenia
CAN-Low, channel 1
n.c.
LIN
+12V for LIN
CAN-High, channel 2
CAN-High, channel 1
GND
GND
CAN-Low, channel 2
Oprogramowanie:
CARBUS Analyzer – oprogramowanie do analizy komunikacji w magistrali CAN i LIN
UBT – narzędzie do aktualizacji oprogramowania sprzętowego.
Obsługiwane są następujące opcje dodatkowe:
LIN Bus Analyzer
CAN-Coder. Oprogramowanie do programowania pojazdów KIA marki Hyundai. Wymaga wykupienia dodatkowego kodu aktywacyjnego i pobrania specjalnego pliku z oprogramowaniem sprzętowym;
Leaf-Coder. Oprogramowanie do programowania desek rozdzielczych Nissan Leaf ZE0 i AZE0. Wymaga pobrania specjalnego pliku firmware;
Kabel OBD2. Umożliwia łatwe podłączenie interfejsu do standardowej wtyczki diagnostycznej OBD2. Dołączony do zestawu
Aktywacja opcji dodatkowych odbywa się za pomocą programu UBT.