Opis
Nowy uniwersalny przewód SGW Bypass jest niezbędny do operacji identyfikacji, odczytu i zapisu w silnikach Continental EMS314x i EMS316x montowanych w pojazdach Renault, Dacia, Nissan i Mitsubishi. PRzewód ten umożliwia programowanie bez konieczności wyjmowania urządzenia z pojazdu.
Jednostki sterujące obsługiwane przez nowy przewód MMS03.001 to:
– Continental/Vitesco EMS3140 – OBD (SGW Bypass), Bench
– Continental/Vitesco EMS3141 – OBD (SGW Bypass), Bench
– Continental/Vitesco EMS3160 – OBD (SGW Bypass), Bench
– Continental/Vitesco EMS3161 – OBD (SGW Bypass), Bench
– Continental/Vitesco SID321 – Bench (tylko dla IXI: kabel umożliwia podłączenie nawet bez pojazdu)
Tryb OBD (SGW bypass) – Procedura podłączania:
Po podłączeniu zacisków krokodylkowych do akumulatora lub ładowarki i odnalezieniu linii CAN pojazdu (postępuj zgodnie z instrukcją dostępną w naszym oprogramowaniu), należy podłączyć programator do żeńskiego portu OBD kabla, aby rozpocząć programowanie.
Tryb Bench –
Nowy uniwersalny przewód SGW bypass umożliwia programowanie za pomocą protokołów Bench, łącząc się w trybie Bench. Ponadto będzie można uzyskać dostęp do urządzenia, nawet jeśli pojazd nie znajduje się w warsztacie (ponieważ jest to połączenie warsztatowe, między ECU a programatorem nie ma żadnych modułów SGW).
Tryb Bench – Procedura podłączania:
Po podłączeniu zacisków krokodylkowych do dowolnej ładowarki, podłącz piny do adapterów dołączonych do zestawu bezpośrednio do złącza jednostki sterującej, po prostu podłącz programator do żeńskiego portu OBD kabla.