Uniwersalny przewód SGW Bypass do programatorów IXI Personal Flasher, Flex i OBD

Uniwersalny przewód SGW Bypass do programatorów IXI Personal Flasher, Flex i OBD

Pierwotna cena wynosiła: 662.34zł.Aktualna cena wynosi: 563.01zł.
Pierwotna cena wynosiła: 538.49zł.Aktualna cena wynosi: 457.73zł. netto(without VAT)

48 w magazynie

Nowy uniwersalny przewód obejściowy SGW umożliwia podłączenie do pojazdów wyposażonych w system SGW w trybie OBD i Bench.

Główne cechy:

  • Bezpieczne ominięcie bramy
  • Tryby połączenia OBD i Bench
  • Kompatybilny z głównymi programatorami OBD/Bench
  • Zasilanie pomocnicze już skalibrowane

48 w magazynie

Opis

Nowy uniwersalny przewód SGW Bypass jest niezbędny do operacji identyfikacji, odczytu i zapisu w silnikach Continental EMS314x i EMS316x montowanych w pojazdach Renault, Dacia, Nissan i Mitsubishi. PRzewód ten umożliwia programowanie bez konieczności wyjmowania urządzenia z pojazdu.

 

Jednostki sterujące obsługiwane przez nowy przewód MMS03.001 to:

– Continental/Vitesco EMS3140 – OBD (SGW Bypass), Bench

– Continental/Vitesco EMS3141 – OBD (SGW Bypass), Bench

– Continental/Vitesco EMS3160 – OBD (SGW Bypass), Bench

– Continental/Vitesco EMS3161 – OBD (SGW Bypass), Bench

– Continental/Vitesco SID321 – Bench (tylko dla IXI: kabel umożliwia podłączenie nawet bez pojazdu)

 

Tryb OBD (SGW bypass) – Procedura podłączania:
Po podłączeniu zacisków krokodylkowych do akumulatora lub ładowarki i odnalezieniu linii CAN pojazdu (postępuj zgodnie z instrukcją dostępną w naszym oprogramowaniu), należy podłączyć programator do żeńskiego portu OBD kabla, aby rozpocząć programowanie.

Tryb Bench – 
Nowy uniwersalny przewód SGW bypass umożliwia programowanie za pomocą protokołów Bench, łącząc się w trybie Bench. Ponadto będzie można uzyskać dostęp do urządzenia, nawet jeśli pojazd nie znajduje się w warsztacie (ponieważ jest to połączenie warsztatowe, między ECU a programatorem nie ma żadnych modułów SGW).

Tryb  Bench – Procedura podłączania:
Po podłączeniu zacisków krokodylkowych do dowolnej ładowarki, podłącz piny do adapterów dołączonych do zestawu bezpośrednio do złącza jednostki sterującej, po prostu podłącz programator do żeńskiego portu OBD kabla.

Przejdź do góry