ICOM Next A interfejs diagnostyczny BMW OE

2,495.00
2,028.46 netto(without VAT)

5 w magazynie

Nowy oryginalny fabrycznie zapakowany interfejs ICOM Next A

5 w magazynie

SKU: 81312360883 Kategoria: Tagi: , , , ,

Poprzednia najniższa cena: 2495.00. Eur

Opis

ICOM Next A interfejs diagnostyczny BMW OE

Nowy oryginalny fabrycznie zapakowany interfejs iCOM Next A

numer katalogowy: BMW 81312360883

W skład zestawu wchodzi:

– multiplekser ICOM NEXT

– przewód OBD II 16PIN

– Kabel LAN

iCOM

Urządzenia współpracują z najnowszymi pojazdami i oprogramowaniem BMW oraz MINI również w trybie online

poprzez portal AOS. https://aos.bmwgroup.com/

ICOM Next A interfejs diagnostyczny BMW OE

Współpracuje z softem ISTA D, ISTA +, INPA

Obsługuje wszystkie protokoły producenta: MOST, DCAN, K+CAN, K-Line

BMW iCOM NEXT A ma możliwość adaptacji nowych sterowników, automatyczne wprowadzanie nastaw silnika, klimatyzacji, licznika i innych, automatyczne logowanie i programowanie ABS / EDS / ASR i wiele innych funkcji, jakich nie umożliwiają inne nieoryginalne głowice diagnostyczne.

Głowica BMW ICOM jest dedykowanym – serwisowym interfejsem diagnostycznym do pojazdów marki BMW.

Funkcja rejestrowania danych np. parametrów bieżących pojazdu podczas jazdy bez konieczności podłączania komputera

Takie samo urządzenie użytkowane jest przez autoryzowane stacje obsługi (ASO) 

TĄ GŁOWICĄ ZROBISZ PEŁNĄ KOMPLEKSOWĄ DIAGNOSTYKĘ KAŻDEGO POJAZDU BMW oraz Mini

Umożliwia pełną diagnostykę samochodów BMW łącznie z tzw. funkcjami prowadzonymi, kodowaniami długimi, wypalaniem DPF/FAP, Flashowaniem sterowników, programowaniem.

Żaden uniwersalny tester nie umożliwia tak rozszerzonej diagnostyki BMW – adaptacja, programowania, kodowania długie – long coding itd.

W przypadku wybrania już odpowiedniego sterownika np. komputera silnika możliwe jest np.:

– odczytywanie oczekujących kodów błędów (DTC)
– odczytywanie zarejestrowanych kodów błędów (DTC)
– kasowanie kodów oraz kontrolki “check engine” (MIL)
– możliwość zapisywania odczytywanych danych do pliku w celu późniejszej analizy
– diagnoza elementów wykonawczych typu przepustnice zawory, czujniki
– dynamiczne sprawdzenie zapłonu, dawki rozruchowej,
– prędkość obrotowa silnika (RPM)
– obciążenie (Calculated Load Value)
– temperatura płynu chłodzącego (Coolant Temperature)
– status układu paliwowego (Fuel System Status)
– prędkość pojazdu (Vehicle Speed)
– krótkoterminowa korekta czasu wtrysku (Short Term Fuel Trim)
– długoterminowa korekta czasu wtrysku (Long Term Fuel Trim)
– podciśnienie w kolektorze ssącym (Intake Manifold Pressure)
– kąt wyprzedzenia zapłonu (Timing Advance)
– temperatura pobieranego powietrza (Intake Air Temperature)
– przepływ powietrza – wskazanie przepływomierza (Air Flow Rate)
– położenie przepustnicy TPS (Absolute Throttle Position)
– wskazania sondy lambda (Oxygen sensor voltages/associated short term fuel trims)
– ciśnienie paliwa (Fuel Pressure)
– sprawdzenie kondycji silnika na podstawie zużycia poszczególnych cylindrów – czyli
różnicy w dawkach paliwa dozowanych przez komputer na poszczególne cylindry, aby silnik równo pracował na biegu jałowym.
– pomiary parametrów pojazdu – mocy i przyspieszenia
– Awaryjne wypalanie filtra cząstek stałych DPF/FAP
– Wymiana klocków w samochodach z elektrycznym hamulcem postojowym EPB
– Urządzenie umożliwia pomiar napięcia oraz rezystancji, posiada kartę pamięci dzięki czemu możliwe jest rejestrowanie danych bez konieczności używania komputera

I wiele innych…

W ofercie również:

Phoenix Plus

Texa Navigator Multihub TXT

Tytuł

Przejdź do góry