Nowy oryginalny fabrycznie zapakowany interfejs ICOM Next A
ICOM Next A interfejs diagnostyczny BMW OE
3,299.00zł 2,495.00zł2,682.11zł 2,028.46zł netto(without VAT)
5 w magazynie
5 w magazynie
Poprzednia najniższa cena: 2495.00. Eur
Opis
ICOM Next A interfejs diagnostyczny BMW OE
Nowy oryginalny fabrycznie zapakowany interfejs iCOM Next A
numer katalogowy: BMW 81312360883
W skład zestawu wchodzi:
– multiplekser ICOM NEXT
– przewód OBD II 16PIN
– Kabel LAN
Urządzenia współpracują z najnowszymi pojazdami i oprogramowaniem BMW oraz MINI również w trybie online
poprzez portal AOS. https://aos.bmwgroup.com/
ICOM Next A interfejs diagnostyczny BMW OE
Współpracuje z softem ISTA D, ISTA +, INPA
Obsługuje wszystkie protokoły producenta: MOST, DCAN, K+CAN, K-Line
BMW iCOM NEXT A ma możliwość adaptacji nowych sterowników, automatyczne wprowadzanie nastaw silnika, klimatyzacji, licznika i innych, automatyczne logowanie i programowanie ABS / EDS / ASR i wiele innych funkcji, jakich nie umożliwiają inne nieoryginalne głowice diagnostyczne.
Głowica BMW ICOM jest dedykowanym – serwisowym interfejsem diagnostycznym do pojazdów marki BMW.
Funkcja rejestrowania danych np. parametrów bieżących pojazdu podczas jazdy bez konieczności podłączania komputera
Takie samo urządzenie użytkowane jest przez autoryzowane stacje obsługi (ASO)
TĄ GŁOWICĄ ZROBISZ PEŁNĄ KOMPLEKSOWĄ DIAGNOSTYKĘ KAŻDEGO POJAZDU BMW oraz Mini
Umożliwia pełną diagnostykę samochodów BMW łącznie z tzw. funkcjami prowadzonymi, kodowaniami długimi, wypalaniem DPF/FAP, Flashowaniem sterowników, programowaniem.
Żaden uniwersalny tester nie umożliwia tak rozszerzonej diagnostyki BMW – adaptacja, programowania, kodowania długie – long coding itd.
W przypadku wybrania już odpowiedniego sterownika np. komputera silnika możliwe jest np.:
– odczytywanie oczekujących kodów błędów (DTC)
– odczytywanie zarejestrowanych kodów błędów (DTC)
– kasowanie kodów oraz kontrolki “check engine” (MIL)
– możliwość zapisywania odczytywanych danych do pliku w celu późniejszej analizy
– diagnoza elementów wykonawczych typu przepustnice zawory, czujniki
– dynamiczne sprawdzenie zapłonu, dawki rozruchowej,
– prędkość obrotowa silnika (RPM)
– obciążenie (Calculated Load Value)
– temperatura płynu chłodzącego (Coolant Temperature)
– status układu paliwowego (Fuel System Status)
– prędkość pojazdu (Vehicle Speed)
– krótkoterminowa korekta czasu wtrysku (Short Term Fuel Trim)
– długoterminowa korekta czasu wtrysku (Long Term Fuel Trim)
– podciśnienie w kolektorze ssącym (Intake Manifold Pressure)
– kąt wyprzedzenia zapłonu (Timing Advance)
– temperatura pobieranego powietrza (Intake Air Temperature)
– przepływ powietrza – wskazanie przepływomierza (Air Flow Rate)
– położenie przepustnicy TPS (Absolute Throttle Position)
– wskazania sondy lambda (Oxygen sensor voltages/associated short term fuel trims)
– ciśnienie paliwa (Fuel Pressure)
– sprawdzenie kondycji silnika na podstawie zużycia poszczególnych cylindrów – czyli
różnicy w dawkach paliwa dozowanych przez komputer na poszczególne cylindry, aby silnik równo pracował na biegu jałowym.
– pomiary parametrów pojazdu – mocy i przyspieszenia
– Awaryjne wypalanie filtra cząstek stałych DPF/FAP
– Wymiana klocków w samochodach z elektrycznym hamulcem postojowym EPB
– Urządzenie umożliwia pomiar napięcia oraz rezystancji, posiada kartę pamięci dzięki czemu możliwe jest rejestrowanie danych bez konieczności używania komputera
I wiele innych…
W ofercie również:
Podobne produkty
-
Brak na magazynie
ICOM NEXT B MOST OE BMW Mini adapter
568.29zł netto(without VAT)Brak w magazynie
ICOM NEXT B MOST OE BMW Mini adapter - stworzony do obsługi wszystkich samochodów BMW oraz MINI z portem optycznym MOST